سبد خرید

03132348500 | info@kalalap.com

حساب کاربری

ورود | ثبت نام

ورود | ثبت

همکاری با سازمان ها و ارگان ها

با عرض ادب و احترام خدمت کلیه همکاران فعال در زمینه کامپیوتر و IT و کالاهای دیجیتال

از کلیه همکارانی که قصد همکاری با فروشگاه کالالپ را دارند درخواست می شود برای مشاهده قیمت خرید عمده و همکاری کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

1 – ابتدا در سایت کالالپ ثبت نام کنید.

2- سپس نام یوزر و یا ایمیل خود را به همراه تصویر جواز کسب و یا مدارک شرکت و کارت ویزیت را به شماره تلگرام 09301916119 (kala_lap@) یا در چت آنلاین سایت و یا به ایمیل support@kalalap.com ارسال نمایید و درخواست انتقال پنل پیشفرض خود به پنل همکار را بدهید.

3- بعد از ارسال عکس و تایید حساب همکاری توسط تیم پشتیبانی کالالپ، تمام قیمت های نمایش داده شده در سایت برای شما قیمت همکاری و بر حسب تعداد خواهند بود.

هدف ما یافتن همکاران فعال در سایر شهرستان ها می باشد.

کلیه کالاها با کیفیت درجه 1 و از نوع مرغوب می باشند و به هنگام واردات کالاها سعی شده کلیه کالاها از لحاظ نوع بسته بندی و شکل خود کالا با نوع مشابه موجود در بازار متفاوت باشد و از لحاظ مرغوبیت بالاتر از کالاهای مشابه در بازار باشد تا مشتریان رضایت و تمایل بیشتری برای خرید داشته باشند.

خرید عمده سازمان ها:

ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر، بستر شفاف، ارایه‌ی بهترین قیمت، امتیازات اختصاصی ویژه‌ی همکاری‌های مداوم و… می‌تواند زمینه‌سازی مناسب جهت خریدهای عمده‌ی اقلام و تجهیزات و نیز خریدهای گروهی کاربران سازمان‌ها از دیجییک باشد.

لطفا برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی فروشگاه تماس بفرمایید.